514 نوازنده و خواننده در سه بخش موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک به مرحلۀ نهایی یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان راه یافتند.
به گزارش روابط عمومی یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، با پایان داوری مرحلۀ نخست یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، اسامی راه‌یافتگان به مرحلۀ نهایی این جشنواره اعلام شد.
دبيرخانه این جشنواره بعد از پايان كار كميته‌های تخصصی داوری مرحلۀ اول و بررسی بیش از 1500 اثر ارسالی در سه بخش موسيقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک اسامي 514 نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحلۀ نهايي اعلام كرد.
بر این اساس هنرمندان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راه‌یابی به مرحلۀ نهایی طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیئت داوران به اجرا خواهند پرداخت.
گفتني است اسامی افراد منتخب بر اساس بخش‌ها و رده‌های سنی در سايت جشنواره به نشانی www.javanmusicfestival.com و همچنين در پايگاه اطلاع‌رسانی انجمن موسيقي ايران به نشاني www.nay.ir قابل مشاهده است.
یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، در شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

مشاهده اسامی راه‌یافتگان